En liten fundering..

Kommentarer
issa

Hej! Jag klickade mig runt lite grann på olika sidor och hittade dig och började läsa om din historia.. jag vill bara säga att du inte är ensam! Jag fick missfall för 1 månad sen och var då i 13 v.. alltså inte så långt gången men nog sjutton hade jag hunnit ställa in mig på att bli mamma. Dessutom har jag haft mycket komplikationer med detta(infektion bl.a) och är inte färdig än vilket gör allt ännu jobbigare. Ialla fall jag känner verkligen för dig och tycker att det är himla otur du har! Jag hoppas att allt kommer bli bra både för dig och mig snart.. snart är det våran tur!

Ta hand om dig!

2009-06-12 » 16:59:53
elin

gumman..den som skulle må bättre av o läsa om din "olycka" är inte frisk i huvudet..o inte värd o läggas några som helst tankar på.

DU är en otroligt stark o beundransvärd person..som har klarar av o öppna dig iaf lite som du gjort här i bloggen. det kommer en dag då du blir mamma...en riktigt bra o klok en. kan förstå att det är jättejobbigt för dig..o tänker ofta på dig, även fast jag inte känner dig. du är värd det bästa. hoppas du inte tar illa vid av det jag skriver..är så dålig på o formulera mig. menar iaf bara väl. Stor kram

2009-06-13 » 09:38:10 BLOGG: http://jelinne.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0