Funderingar.

Kommentarer
Lina

åk till egypten! :) sista minuten alltså. toppenställe!

2009-07-01 » 15:25:29 BLOGG: http://millblomskan.blogg.s
Evelina

Mer än tråkigt.. förjävligt rentutsagt :( !

2009-07-02 » 01:13:03 BLOGG: http://eevelinasjosten.blogg.se/
Magnus

Ville bara säga att jag tycker du är mycket modig och stark som delar med dig av dina erfarenheter. Min bästa vän och han tjej har nyligen fått göra en abort pga "Druvbörd" och jag söker nu lite kunskap och förståelser på nätet. Det har du gett mig - tack för det.



Ta hand om dig!



Kram/Magnus

2009-07-04 » 00:55:48
Ingela

Kom hem från sjukhuset igår fick som dig reda på att jag även hade mola eller druvbörd fick reda på det när jag började blöda på jobbet.

Hade hunnit gått 18 veckor och vet inte vart jag ska ta vägen med all sorg, får ingen luft och hyperventilerar när det är som värst och jag gråter 24/timmar om dygnet.

1 vecka ! är jag sjukskriven sen ska jag tillbaka i mitt jobb som vårdbiträde och vara positiv och glad.

Tror inte nån riktigt fattar som inte har gått igenom det.

Men du är inte ensam och jag hoppas att man kan se framåt senare nån gång, kramar.

2009-07-26 » 16:54:12

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0