Gladis. :)

Kommentarer
Em

Jag kände Nikki ganska tidigt.. "fjärilar i magen" känsla först.. men jag började känna av att det var hon som faktiskt verkligen rörde sig i vecka 16-17 :)

2011-02-03 » 15:02:00
Therese

Världens bästa Ronja var det ja :)).

Vet inte om jag sagt det här till dig redan men.. Jag kände ingenting förrän efter ultraljudet och då var det som om någon petade i magen! Sen dröjde det länge länge innan sparkar osv kändes.



puss påre!

2011-02-03 » 17:19:40 BLOGG: http://familjenstenberg.blogg.se/
Linnea

jag kände varg sparka några dagar innan ul, så kanske v17-18

2011-02-03 » 19:04:33 BLOGG: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Sandra - mamma till Molly

Första gången jag kände av Molly i magen var på julafton förra året. Vi satt i Grytnäskyrka på midnattmässan när jag helt plötsligt kände en rejäl buff. Oj, glädjetårarna kom där i kyrkan. Vilken julklapp jag fick! :D Då var jag i vecka 17 har jag för mig.

Innan det hade jag känt av lite fladder, som någon kittlade mig. Nu efter graviditeten kan jag känna fantomsparkar flera gånger varje dag och då blir jag att sakna att ha en bebis i magen. Men förhoppningsvis får jag väl uppleva den känslan igen om något år! :)



Sen måste jag säga att jag kände nog inte efter så mycket innan ul eftersom jag ville veta att allt bra bra. Efter ul kände jag buffarna hur tydligt som helst :)

2011-02-03 » 19:49:42 BLOGG: http://surrovich.blogg.se/
mammamelle

jag är nu i vecka 19 trodde jag var i vecka 20 men blev ju flyttad=/ jag har kännt i endast 2 veckor små små buffar,nu senaste dagarna har de blivit starkare å fler,jag känner mer av bebis när den flyttar runt sig än sparkar=)

jag trodde att eftersom detta är min tredje grav skulle jag känna redan i v 13-14 hoppades jag på men icke=/ jag hörde med angelsound i v 12 å hitta ¨på en gång å kunde höra rörelser men inte känna alls, med de andra två har jag faktiskt kännt av mycket tidigare,antar att det är en lugnare bebis denna gång=)) sen har jag moderkakan i framvägg igen å den dämpar en del=)) men nu i v 19 lägger jag handen på magen å trycker lite så kan jag få en spark tillbax så det känns=)) mysigt=))det är jättesvårt det där å veta var det bebis jag kände? i början=)) usch vad jobbigt det verkar med ditt illamående=( se upp så du inte blir uttorkad bara! kram

2011-02-05 » 20:58:38
Felixthale

Interesting. No more comment :)

2011-05-12 » 14:42:07 BLOGG: http://felixthale.blognext.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0