Hmm..

Kommentarer
Matilda

Jag menade inget direkt till dig med mitt inlägg (om det var det du syftade på), men har läst så många som skrivit som du på senaste att jag var tvungen att lägga min åsikt i det hela också :)

2011-02-01 » 08:55:09 BLOGG: http://matildaullen.blogg.se/
Sandra - mamma till Molly

Självklart får du skriva precis vad du vill i din blogg, eftersom det är just DIN blogg och ingen annans! Jag använder min blogg för att ventilera mina tankar och funderingar kring saker. Bloggen har blivit ett sätt att reflektera över olika situationer i vardagen.



Precis som du säger, de som tar åt sig ja, de tar åt sig och har gjort det helt frivilligt. Du skriver ju inte riktat mot något eller några utan dina egna tankar och funderingar!

Skit i vad de andra säger och tycker, det här är DINA tankar!



Som du också säger, så tror jag att vår egna uppväxt har en stor del i hur vi tar hand om våra egna barn. Daniel och jag har redan diskuterat om hur vi ska ta hand om Mollys första fylla. Jag kommer från en familj där min pappa inte dricker mer än lättöl, min mamma dricker någon enstaka gång per år medans D's familj har andra "dryckesvanor". Vi båda har fått två helt olika uppväxter och olika syn på saker men nu ska vi två fostra Molly och ja, det är svårt att komma överens om hur vi ska ha det men hur det än blir så kommer vårt sätt att bli det bästa ur vår synvinkel och ingen kan komma och säga emot oss eftersom det är VÅRT val! :)



Och du, kom ihåg nu, det är DIN blogg, DINA ord! :)

2011-02-01 » 11:17:10 BLOGG: http://surrovich.blogg.se/
Petra

Vi bugar och bockar ;)

2011-02-01 » 19:09:03 BLOGG: http://peetrah.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0