Playdate!

Kommentarer
Novembersara.

SV; Ja, det var skönt att man fick vara hemma! =) Hade fan inte klarat av att gå nånstans så illa som jag mådde då! Jag tuppade av inne på en mataffär som ligger precis mittemot där vi bor, så jäkla slut var jag ;p



jag har gjort 5 vul totalt tror jag (Man såg dock bara bebis på 4, de första var för tidigt) pga blödningar osv! En gång fick jag en man, fy, det var inte kul, han var dessutom relativt ung och snygg! Johan har inte varit med då, han har jobbat i Sthlm, men han hade nog inte fått vara med ändå! ;p så jag har ju sett bebis flera gånger, därför blir det extra spännande att göra RUL tillsammans med Johan, han har ju inte alls sett =)

2011-11-29 » 23:09:35 BLOGG: http://novembersara.blogg.se/
Novembersara.

SV; Oj, glömde din fråga! jag vet inte om jag känner bebisen än! Ibland tror jag det, men är inte säker ;p

2011-11-29 » 23:10:19 BLOGG: http://novembersara.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0