Brio Race 23/6

Jag är med och tävlar om en snygg lila eller turkos-färgad Brio Race från Annas Babyshop
För att se vilka som finns kikar ni in sulkysidan som ni hittar här.

Då skall jag motivera varför jag vill vinna denna vagn.
Min son heter Zackarias och är 10 månader, han har börjat gå på riktigt nu.
Det skulle vara väldigt smidigt för oss med en lite mindre och lättare vagn nu när vi skall gå till lekparken eller när vi skall ut och gå med hunden. För med en lättare vagn kan jag gå fortare och komma hem fortare då Zackarias inte gillar att åka vagn nå länge nu mer, mycket roligare att gå! :)
Så att vinna denna i kombinerad 1 års present och min 25 års present skulle göra mig jätte glad då vi fyller 27:e & 30:e juli. :)

Tävla hos Millah du med om denna snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0