Babyjogger City Mini 15/7

 
 
Denna gång kan ni vinna en sprillans ny barnvagn från härliga butiken .
 
 
Åh vilken toppen tävling jag hittade på hos marre med mera som tillsammans med Annas Babyshop tävlar ut en sprillans ny fin Babyjogger City Mini som finns i flera läckra färger, det finns även en massa andra fina sulkys på Annas Babyshop ni kan spana in dem HÄR!
 
Varför skall då jag vinna denna snygga vagn? 
Det vore en dröm att vinna denna praktiska vagn!
Jag skulle verkligen vilja ha en lätt, smidig och lättkörd vagn nu när jag motionerar.
Då vi har hund så blir det mycket vagnpromenader och en smidig Babyjogger City Mini skulle passa perfekt in hemma hos oss. Perfekt för mina promenader och för att gå och snabbhandla, eller bara gå och mysa hela familjen på en fika i en lekpark någonstans!  
Eftersom vår son Zackarias och jag fyller 1 år & 25 år med tre dagars mellanrum här i juli vore detta en perfekt present till oss båda eftersom vi båda kommer att nyttja den väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0