Bilbarnstol 19/11

 
Jag är med och tävlar om denna smidiga bilbarnstol Britax Multi-Tech II från Annas Babyshop!
 
Jag skulle hoppa och skutta av glädje om jag hade turen att vinna denna bilbarnstol!
Vi köpte en begagnad till sonen då ekonomin inte var den bästa, jag blev uppsagd på jobbet medan jag var föräldraledig och kriget började med facket. 
Vi håller fortfarande på med förändring med jobbet som har slavlöner utan att bry sig om varken mig eller de anställda. Det kommer bli en tuff vinter med mycket sura miner och ont i magen. 
 
Detta var bilbarnstolen jag hade tittat på och drömt om men inte hade pengar till när det var dags.
Så låt mig få lite hopp om framtiden och en trygg resa i jul när vi skall åka de 30 milen till idre! ♥
 
Tävla Här hos Annika du också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0