Mat & Bak säsongen är igång igen.

Så det vore väl på tiden att jag öppna bloggen och ger er alla lite goda recept på det jag gör här hemma!

Ibland går det framåt och ibland bakåt, idag gick det framåt, duktig Helene. Måste bara hålla i och ge järnet så skall det här också gå, för kan alla andra så kan jag också. Visst?

Nu skall jag förbereda mig för att traska ut i spöregnet och bussen, får se hur mycket folk som letar sig ut till Trav In i det här regnet?
Får hoppas det då jag jobbar från 15-21,30. Skall ned och kika på mitt första lönebesked sen föräldraledigheten, skönt att tjäna lite pengar igen.

Sen har jag fastnat på villervalla köp och sälj också, livsfarligt. ;)

Allt från mig så länge, hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0