Sömntutorna Thörnqvist

Kommentarer
Anonym

Läser denna blogg o tycker den e patetisk. Sen somnar jag lycklig då jag känner att jag har det bättre än andra.

2012-03-14 » 22:57:11
Cecilia

För att faktiskt svara på din fråga i inlägget istället för att muppa sig så säger jag såhär... sov-vanor... vi tittar på tv, sen släcker jag allt, kollar spisen, kylen, frysen, låser dörren m,m. sen lägger vi oss och ibland ligger jag å spelar lite i mobilen men för det mesta ställer jag bara larmet och somnar inom 5min :p men jag kan inte somna i soffan... jag får ingen "ro" förrän allt är kollat och jag lagt mig just för att sova....

2012-03-15 » 07:41:54
Emma

Men gud vilken fånig anonym kommentar! =O



Jag är så himla kvällstrött så ofta somnar jag bara...gärna till en film eller liknande på laptopen =)

2012-03-15 » 11:11:23 BLOGG: http://emmasbravader.blogspot.com

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0