Sophies Closet 25/10

 
Jag har hittat en underbar tävling som jag verkligen skulle vilja vinna. 
Då det är dags att köpa en vinteroverall till Zackarias är det bara att hålla tummarna att just jag vinner.
 
Den vinteroverallen jag skulle vilja vinna är ifrån Didriksson och heter blå Tucky Overall.
Jag tror den skulle bli toppen för min 1 åring i vinter, jag behöver ju ha en väldigt tålig overall som är varm och klarar hans lek. Vi har ju tänkt att fira julen hos farmor i Idre och där är det ju riktigt kallt på vintern ungefär - 30 grader, så en riktigt varm overall behövs när vi skall ut och möta tomten och leka i snön. 
 
 
Denna fina tävling har jag hittat inne hos Agnieszka och klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0