Var är solen?

Kommentarer
bethina

Hur kunde du veta? =P

2009-04-08 » 21:55:08
elin

sv; jaa..jag har ju inte sett dej..så jag har ingen aning :/ får leta rätt på dig.. hihi...det är ju så fint med gravidmagar.

åh vad kul...förstår att du längtar...inte långt kvar då :) jag var i v 21 när jag gjorde ul :( dom hade ingen tid tidigare :/ ska ni kolla vad det kan vara för nån där inne? det gjorde vi :) kunde inte hålla oss :) eller, jag kujde inte :)

snart så kommer det nog sparkar. :) vissa känner ju inget förrens jättesent..o i slutet är dom söta små sparkarna ijnte så söta längre..haha..julia sparkade på mina revben..det var inte så skönt. :)

nej, nu ska jag leka lite med julia..ha det så himla bra nu. kram

2009-04-09 » 09:17:07 BLOGG: http://jelinne.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0