"Du har inget barn, du får inte tycka något!"

Kommentarer
malin

tack :)



jag tror vi ska det, det verkar som det iaf :)

ska du/ni det? :)

2011-02-02 » 12:07:10 BLOGG: http://maladiesjournal.blogg.se/
Trixie

JAG HÅLLER SÅ JÄVLA MED!!! det är DINA DINA DINA åsikter som jag DELAR DELAR DELAR med dej ;)

2011-02-02 » 12:27:20 BLOGG: http://ewatrixierosalie.blogg.se/
Linnea

Och jag har minamina åsikter, som tex att mammor och pappor ska unna sig roliga saker (som krogen) så länge barnet inte far illa. Skriver man sina åsikter får man ta att folk kan ta illa upp. För mellan raderna kändes det VERKLIGEN som du sa att alla föräldrar som var på krogen, inte VILLE vara med sitt barn, haha. då hade vi ju inte skaffat några isf :p



och att dina föräldrar inte skulle ställa upp som barnvakt om du skulle på krogen är ren bullshit. Ulla och Chrsiter skulle mer än gärna rå om ditt barn, oavsett vad du och stefan var ute på. Men dom kanske inte räknas till dina föräldrar?

2011-02-02 » 13:02:05 BLOGG: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Matilda

Jag tycker det är super att du har & står fast vid dinadinadina åsikter, men det hindrar ju inte någon annan att tycka precis tvärtom.. :)



Det roligaste av allt med alla dom här inläggen är ju att dom som HAR BARN tycker en sak, och dom som INTE HAR DET tycker en annan ;)

2011-02-02 » 13:35:41 BLOGG: http://matildaullen.blogg.se/
Linnea

Du jag har inte ens tänkt på att jag inte grattat dig, ibland har man mkt i sin småbarnsstress med typ 3 timmar sömn varje natt.. Jag trodde du tog för givet att du trodde vi var glada för din skull? Trodde det handlade om mer än att säga "grattis"



Jag hörde att du var gravid innan du skrivit ut det? Och då sa jag till Ulla att jag trodde du var gravid, men att vi inte kunde säga något när vi inte visste?



Varför skulle dom inte vilja vara barnvakt åt ditt barn när dom var det åt mitt?

2011-02-02 » 14:43:51 BLOGG: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Em

Alla har rätt till åsikter, ALLA. Men det här är internete. Det är 2011. Klart att folk vill besvara vad som skrivs. Det måate man ta. Man vill att alla sudor ska vara tydliga. Sen måste man även RESPEKTERA varndra! Jag tycker också att man borde amma, men de som väljer att int göra det gör det för att det är rätt för dom. Det är det som är det fina med allt, med att vara i sin familj, med att bo i Sverige; man får göra det som känns rätt för just Sin familj :)

Som jag skrev förut; Ni kommer klara det gallant för ni kommer göra det rätta och bästa för just ER, banan.

2011-02-02 » 17:30:18
Matilda

sv: Jag tror ingen har sagt till dig 'du får inte tycka eftersom du inte har barn', eftersom faktiskt alla får tycka precis som dom vill. Men det är skillnad på att tycka något och att veta exakt hur man minsann ska/inte ska göra som mamma :)



Jag tror att ni kommer göra det bästa jobbet för erat barn, precis lika som jag gör det absolut bästa för mitt barn, och som alla andra för deras barn :)



Att 'lägga sig i' andras barn kommer alltid vara känsligt, men som tur är är jag så pass säker i min uppfostran till mitt barn att jag inte tar åt mig av vad andra skriver & tycker -men jag kan fortfarande tycka annorlunda, och därmed kommentera vad jag tycker.



Lycka till med din grav. och ert framtida barn! :)

2011-02-02 » 19:06:16 BLOGG: http://matildaullen.blogg.se/
2-barns mamma

Haha.. skrattretande vad folk anser om amning nästan.. Vad har vi fått brösten till tror ni?? Mmmm, bebisen mår ju lika bra av ersättning som av mjölken.. SÄKERT! Inte samma viktiga näring, närhet eller andra viktiga saker. Men för guds skull, man kanske får hängisar, det är de väl inte värt va.. Av EGEN erfarenhet så får man inte samma närhet eller samma "moderskänslor" för barnet som man inte ammar.....

2011-02-23 » 20:15:13

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0