Äckelsjuka.

Kommentarer
Petra

Ja det är ett sånt fint program! Man måste se det fast klumpen sitter i halsen..

Tur att folk som verkligen behöver hjälp får det!!



Usch, krya på dig nu!! Det kommer bli bättre ju

mer solen kommer fram. Då får du mera energi.

Ut och gå i solen och samla på dig nya krafter!!

2011-03-03 » 06:05:16 BLOGG: http://peetrah.blogg.se/
Sandra - mamma till Molly

Jag fick göra testet två gånger. Det var en pina att inte få äta något från kvällen innan men man får tänka på att det är för bebisens skull samt din egen skull. Skönt att man kan få sånt kollat här i Sverige för tänk vad många som annars skulle få graviditetsdiabetes!

Ett tips är att ha med citron, antigen sån där färdig på flaska eller pressa en färsk i sockerlösningen där du ska dricka. Det friskar upp det hela och så blir det att smaka outspädd saft som är riktigt sött!

Det som var jobbigt med testet var att bara sitta och vänta efter man druckigt och vänta på att ta nya tester så ta med dig något att göra under tiden :)



De 5 första månaderna var jag också sjuk mycket. Var förkyld hela tiden och enligt min BM hade det med att göra att immunförsvaret blir försämrat när man är gravid. Därför fick jag ta svinsprutan också eftersom man är mer i riskzonen att bli smittad. Hoppas du kryar på dig nu och du äter väl dina vitaminer? ;) Kramar!

2011-03-03 » 13:32:43 BLOGG: http://surrovich.blogg.se/
Maria

hej,

såg att du drabbats av mola. Jag fick reda på att jag drabbats av det som du i månad fem. Har lite frågor till dig angående nya graviditet osv. Skulle bli jättegla om du ville skriva/maila mig.



hälsningar Maria i Stockholm

2011-03-04 » 15:26:16

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0