Sömnproblem.

Kommentarer
Sandra - mamma till Molly

Det är något jag INTE saknar från graviditeten, att inte få sova ordentligt. Jag som är en sann magsovare låg på magen rätt länge ändå in i graviditeten, tror jag i vecka 20 började ligga på sidan. Rygg gick inte att sova på för då fick jag blodtrycksfall eftersom Molly la sig på blodådran. Men att ligga på rygg, upp med huvudet lite (hade kuddar under madrassen) och en stor kudde/stock under knäna var riktigt skönt eller när jag låg på sidan hade jag en stor kudde/stock (en lång rund kunde) mellan benen så översta knät fick vila mot kudde. Fick det rådet av sjukgymnasten eftersom jag hade problem med fogarna.

Jag snarkade också mer och ja, Daniel är väl som Stefan, sov redan innan huvudet är på kudde och sen sov han som en stock och det har han gjort hela tiden. Han hörde ALDRIG Molly i början när hon skrek!

2011-05-27 » 00:20:51 BLOGG: http://surrovich.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0