Längtan...

Kommentarer
Sandra - mamma till Molly

Någon gång ska du se att du har kortet i din hand! Det är bra att du satt sommaren som ett mål, då kan du ju redan nu börja småträna lite med skyltas osv. Jag kuggade på mitt första teoriprov dagen efter min 18-årsdag och bröt ihop. Strax innan jag fyllde 20 var jag less på att aldrig kunna åka till Daniel och hälsa på i Avesta när jag ville. Var så less på att åka buss/tåg så då gav han mig en spark i baken och så fixade jag det på 1,5 månad :) Hade jag inte träffat Daniel hade jag nog fortfarande inte haft körkort tror jag...



Ett tips är att anmäla dig till intensivkurs! :)

2011-10-27 » 16:03:52 BLOGG: http://surrovich.blogg.se/
Karin

Ska vi inte försöka fixa så du kan köra lite med mig då? :)

2011-10-27 » 16:13:56
Trixie

vet hur det är... jag flyttade när jag var 17 och då hade jag ju ingen att övningsköra med längre, sen gav jag liksom upp. jag har alltid känt att det räckt med cykel för mej. Men har man barn så kan det nog vara jätteskönt med körkort!

2011-10-27 » 18:30:04 BLOGG: http://[email protected]

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0