Något jag avskyr...

Kommentarer
veronica

Så jävla tröttsamt när dom inte begriper! Vissa är ju snälla och fattar vinken, men vissa ska fanemig bara mata på heela jävla tiden! Fast man upprepat ordet NEJ under 2minuter, haha.

2012-02-07 » 15:21:03 BLOGG: http://sstromberg.se
Cecilia

Håller med till 100%

de fattar inte... J svarade " ja men jag är inte intresserad" hon bara fortsatte " nej jag förstår men bla bla bla..." han fick säga de flera gånger men hon bara malde på så han slängde till slut på luren....



Jag fattar inte... vilket tjatande.....

spelar ingen roll om man har nix heller, de får ju ringa å de är minst lika tjatiga ändå... :/



2012-02-07 » 15:25:22 BLOGG: http://smultronkyssar.blogg.se/
melle

Jag får slänga på luren i örat 9/10 gånger då de bara fortsätter å maler på, igår ringde de kl 9 på kvällen å fråga om jag ville vara med i en marknadsundersökning, nej tack jag har inte tid svarar jag å då fortsätter hon ändå men jag har bara 3 snabba frågor SUCK!!! Sen när man säger att man inte är intresserad av grejer de försöker sälja å säger att man inte är det så vill de veta varför???!!! Nej de brukar få luren i örat så fort jag hör att det är en försäljare numera haha

2012-02-07 » 15:57:28

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0