Jag tål inte...

Kommentarer
Lovisa

Är Rodney tillbaka? Nu måste jag ju komma ihåg att kolla imorron och se lite vad jag har missat! :P

Mitt hatobjekt var Hanna W, men hörde att hon åkte ut igår tack och lov! Nån favorit har jag inte än eftersom jag inte har sett så jättemycket, har missat hela senaste veckan :P

2012-03-12 » 23:46:56 BLOGG: http://lovisamariatherese.blogspot.com
Cecilia

Sv; Kunde inte sagt det bättre själv! jag stör mig på honom, men jag stör mig allmänt på deras beteende detta år! och när han klippte av sladden igår.. ja menar.. kom igen! och när hon... va heter hon.. hanna fick mjöl i håret. " det är bara en frisyr" ja men den kan ha tagit låååång tid att göra och jag blir bara upprörd när jag ser det i år... hoppas att rodney kan göra att de slutar bete sig som dagisbarn!...



har faktiskt ingen favorit iår... är väl rodney då. fast ja hatade honom förra året. hahahaha... :p



2012-03-13 » 09:17:02
Evelina

Sipan är den värsta människan jag sett på tv i hela mitt liv. Alltså jag kan inte ens sätta han på min ogilla lista, han ramlar ur :P Hoppas han ramlar ur det där huset snart också!! Sen stör jag mig väldans på Hanna J .. Hon är fett dryg & inte ett dugg rolig. Det enda jag gillar med henne är att hon vill ha rent & fint runt omkring sig - jag är likadan ;)

Favvisarna är Joe, Marcel & Amandus :D OCH RODDAN, såklaaart! Men känns som det är något lurt där..? Typ att han är mullvad eller så? Hoppas inte, men man vet ju aldrig ;P Sen gillar jag Camilla också, :) Hon är den normalaste och verkar ödmjukast av alla tjejerna. Synd bara att hon är en liten bit tråkig :/

2012-03-14 » 13:47:26 BLOGG: http://eevelinasjosten.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0